حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به رژیم صهیونیستی مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تمدید شد+جزئیات میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را در ۱۴۰۵ به پخش برسانیم آغاز بهره‌برداری از ۲۹۵۰ طرح جهاد سازندگی در خراسان رضوی آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه جهادی در خراسان رضوی | دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند ۳۴ هزار شهید و تخریب ۹۵ درصد تأسیسات در دویست‌ونهمین روز جنگ غزه دعوت استاندار خراسان رضوی از گروه‌های جهادی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی جزئیاتی از توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی درخواست روسیه برای تحقیق درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه غرب به اوکراین برای حمله به روسیه چراغ سبز نشان داد ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم ​​​​​​​لتونی: اوکراین مجوز غرب برای حمله به خاک روسیه را دریافت کرده است هاآرتص: جوانان اسرائیلی در حال ترک اسرائیل هستند ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان + عکس حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رصد تحرکات نظامیان صهیونیست در مرز لبنان توسط حزب الله + فیلم ۳۰۰ تحریم جدید آمریکا علیه نهادهای روسی، چینی و دیگر کشورها به بهانه جنگ اوکراین زلنسکی یکی از مقام‌های سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد
سرخط خبرها

درباره رسوایی‌های پادشاه جدید انگلیس | از فساد اخلاقی تا مراوده با القاعده

  • کد خبر: ۱۲۴۸۱۸
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
درباره رسوایی‌های پادشاه جدید انگلیس | از فساد اخلاقی تا مراوده با القاعده
شاهزاده «چارلز»، پسر ارشد ملکه انگلیس در شرایطی وارث تاج و تخت بریتانیا خواهد شد که نامش با رسوایی‌های متعدد، از مراوده با القاعده گرفته تا فسادهای اخلاقی گره خورده است.

به گزارش شهرآرانیوز،چارلز در شرایطی وارث تاج و تخت می‌شود که نامش با رسوایی‌های متعددی گره خورده است. به عنوان مثال، همین ماه پیش، روزنامه تایمز گزارش داده بود  پرنس «چارلز» پادشاه آینده انگلیس کیف پولی حاوی یک میلیون پوند از بستگان «اسامه بن‌لادن» رهبر پیشین گروه تروریستی القاعده دریافت کرده است.

این روزنامه انگلیسی نوشت،  پرنس چارلز شخصاً این مبلغ را از «بکر بن‌لادن» و برادر او دریافت کرده است که هردو برادران ناتنی رهبر القاعده و مغز متفکر حملات یازده سپتامبر هستند.

پسر ملکه انگلیس و پادشاه آینده این کشور در تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۱۳ و دو سال بعد از کشته شدن بن‌لادن در پاکستان، در دیداری خصوصی این مبلغ را به عنوان «کمک به خیریه» از برادران ناتنی این تروریست بین‌المللی تحویل گرفته بود.

قبل‌تر از آن، در تیرماه، روزنامه ساندی‌تایمز گزارش داده بود که چارلز به نمایندگی از ملکه از «شیخ حمد بن جاسم آل ثانی» نخست‌وزیر پیشین قطر سه بسته نقدی دریافت کرده است.

طبق این گزارش، حمد بن جاسم در یکی از مناسبت‌ها یک میلیون یورو پول در پاکت‌های خرید فروشگاه «فورنتوم و میسون» به پسر ارشد ملکه انگلیس داد. فورنتوم و میسون یک فروشگاه بزرگ کالا‌های تجملاتی در لندن است.

در آن گزارش گفته شد که، ولی عهد وقت انگلیس پول‌های دریافتی را به حساب‌های «صندوق خیریه شاهزاده ولز» واریز کرده است؛ صندوقی که طرح‌های خصوصی شاهزاده و املاکش در اسکاتلند را تامین مالی می‌کند.

زندگی شخصی چارلز و ازدواج او با پرنسس دایانا، شاهدخت ولز هم درگیر فراز و نشیب‌های متعددی بود. دایانا و چارلز سال ۱۹۸۱ نامزدی‌شان با یکدیگر را اعلام کردند، اما این ازدواج به دلیل روابط عاشقانه‌ای که چارلز پیش از زندگی با دایانا داشت دیری نپایید و آن‌ها در سال ۱۹۹۲ از هم جدا شدند. چارلز در این مدت رابطه‌اش را با «کامیلا پارکر» آغاز کرد و بعداً هم اعتراف کرد که با کاملیا رابطه عاشقانه داشته است.  

بعدا دایانا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که همسرش چارلز، همزمان با او به صورت پنهانی با کاملیا پارکر هم در ارتباط بوده و یکی از دلایل جدایی‌شان همین موضوع بوده است.   دایانا سرانجام اوت سال ۱۹۹۷ در یک تصادف مشکوک رانندگی کشته شد.

شاهزاده چارلز امروز در حالی  تاج و تخت را از مادرش تحویل گرفت که این رسوایی‌ها بر سلطنت او سایه خواهد انداخت.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->